جوک های جدید و کمیاب و خنده دار

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

به وبلاگgame sarzamin خوش آمدید.

     
mahdi
13:46
دو شنبه 6 مرداد 1393

بهترین جک های ایران

 

 

خدره تو چت گفت :يه چيزي ذهنمو مشغول کرده بپرسم؟؟ گفتم بپرس گفت :واي فاي همون اندرويده؟
من برم نفت بيارم خودمو آتيش بزنم

 

امروز یه طرف گوشیم باد کرده بود
بردم تعمیرکار
یارو میگه مبارک باشه
پـــو حاملس
اصن یه وعضی

 

 

دخترای سرزمین من گریه نمی کنند
خسته از تفاوتها، خسته از سنت های باطل 
خسته از عشقهای دروغین، خسته از نگاهای شرم آور
بغض میکنند اما گریه...
نه اینکه احساس نداشته باشند 
نه عزیزم....
.
.
ریمل شده هفتاد هزار تومن...
میفهمی.!!!؟؟؟؟

 

بقیه در ادامه مطلب...

دختره پیام داده تو چرا عکس پروفایل منو لایک نمیکنی ... 
گفتم الان لایک میکنم عزیزم 
رفتم دیدم ۱۴۴۲ تا لایک خورده بود عکسش ...!!
هنوز نتونستم هضم کنم از کجا فهمید من لایک نکردم 
والا بخدا!!!!!!!!!!!

 

 

رئیس اداره به کارمندش غضنفر که مدتی بود دیر میومد و زود می رفت گفت:
"آخرین بارت باشه ادا منو در میاریا دفعه بعد اخراجی"

 

عاغا من یه نتیجه ی اخلاقی از فیلم هفت سنگ گرفتم: هرکی از خارجیا تقلید کنه متانتشو از دست میده و کلن خل و چل میزنه!
مردی که پارسال با ابهت می گفت "بگو خب" امسال در نهایت سبکی میگه "ما همه باهم رفیقیم ما همه باهم رفیقیم ما همه باهم رفیقیم........"
من دیگه چیزی نمی گم

 

 

سوتی وحشتناک هفت سنگ
مسئول شهرداری رو به کارگر قنادی:"آقای عزیر صد بار گفتم برای بار سوم هم میگم نمیشه"
فک کنم فیلم نامه رو با گوگل ترانسلیت ترجمه کردن
اسید لیتری چنده الان؟

 

بعد پنجاه سال هنوز نتونستن آب پاش ماشین رو یه جوری درست کنن
که ۵ تا ماشین بغلی و عقبی و جلویی رو آب پاشی نکنه!
شیشه پاک کن ماشین رو که میزنی باس از همه اتوبان معذرت خواهی کنی
فراموش نشه که تکنولوژی ما در پراید نهفته است
من یه بار آب پاش رو زدم دیدم صدای داد و هوار میاد.
یه موتوری اومد کنارم سه تا پسر بودن بیچاره ها دوش گرفته بودن!
گفت آقا حداقل یه حوله بده صورتمونو خشک کنیم!

 

میگن دل به دل راه داره ...!!
.
.

..
دل بعضیام که لامصب هزار راه نرفته س
والاااااااااااا با این دلاشون

 

دارم با دختره چت میکنم میگه من نمیتونم تولاین پستای دوستامو لایک کنم چیکار کنم؟؟؟ 
بهش گفتم احتمالا مشکل از نتته. برگشته میگه مشکل از ننه ی عمته کثثثثثثثافط!!!بعدم بلوکم کرد
اینا اگه با حشره کش به آمریکا حمله کنن آمریکا فلج میشه بخدا!!!!!

 

دُختره اِســــتآتوس زَده :یه جُمله قَشنگ بِم بگو!
بَعد مَنم گُفتم یِکم بِخندَم نوشتم:
تو خوشگــــــــِلی مِثل پَری
اَمـــــــآ کِصــآفَط و خَری
اَگــــــــر چه تو خِیـــــــلی خَری
هَمیـــــــشه دَر قَلب مَنی
دوسِت دآرم کِصـــــــآفَط
خآک تو ســــــــَره قیافَت^____^
فِک کُنم دَستش خورد مَنــــــــو بِلآک کَرد!



Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: جوک
:: برچسب‌ها: جک بهترین جک ها جک کمیاب جک خنده دار جک خنده دار و جذاب جک خیلی خفن جک خفن جک روز جک جدید جک94 جک جدید و خنده دار جک زیبا