دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور ۲ – Despicable Me 2 2013

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

به وبلاگgame sarzamin خوش آمدید.

     
mahdi
20:0
جمعه 1 آذر 1392

 

Despicable Me 2 BDRip (2013) Mkv

|دانلود با لینک مستقیم از سرور سایت|

|انیمیشن به صورت دوبله فارسی و با ۲ کیفیت BDRip 720p و BDRip 1080p می باشد|

|صدای دوبله فارسی انیمیشن به صورت جداگانه به پست اضافه شد|

 

 

نام انیمیشن: Despicable Me 2 – من شرور ۲

ژانر: انیمیشن، ماجراجویی، کمدی

سال انتشار: ۲۰۱۳

مدت زمان: ۹۸ دقیقه

حجم: – مگابایت

کیفیت: BDRip 720p/ BDRip 1080p

IMDB

دوبله فارسی

خلاصه داستان: در قسمت دوم از انیمیشن « من نفرت انگیز » ، گرو ( با صدای استیو کارل ) که دیگر مانند گذشته خبیث نیست، تصمیم می گیرد گروهی بسازد و یک جنایتکار تازه که آرامش را از همه سلب کرده، ادب کند اما…

 

 

 

دانلود نسخه BDrip 720p-YIFY (نسخه دوبله فارسی، ۷۲۰ پیکسل اوریجینال):

download دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور 2   Despicable Me 2 2013 دانلود:    Embedupload    Direct Link

 

——————————————————————————

 

دانلود نسخه BDrip 1080p-YIFY (نسخه دوبله فارسی، ۱۰۸۰ پیکسل اوریجینال):

download دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور 2   Despicable Me 2 2013 دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ :     Embedupload    Direct Link

دانلود پارت ۲ :     Embedupload    Direct Link

 

——————————————————————————

 

download دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور 2   Despicable Me 2 2013 – دانلود صدای دوبله فارسی انیمیشن به صورت جداگانه



Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





:: موضوعات مرتبط: دانلود انیمیشن انیمیشن های دوبله فارسی
:: برچسب‌ها: دانلود دوبله Despicable Me 2 2013, دانلود دوبله فارسی Despicable Me 2 2013, دانلود دوبله فارسی انیمیشن من شرور 2, دانلود دوبله فارسی من شرور 2, دانلود دوبله فارسی کارتون Despicable Me 2 2013 به صورت جداگانه, دانلود دوبله کارتون Despicable Me 2 2013, دانلود رایگان دوبله فارسی Despicable Me 2 2013, دانلود رایگان دوبله گلوری من شرور 2 کیفیت فول اچ دی 1080, دانلود صدای دوبله Despicable Me 2 2013, دانلود صدای دوبله فارسی Despicable Me 2 2013, دانلود لینک رایگان دوبله فارسی Despicable Me 2 2013, دانلود مستقیم دوبله Despicable Me 2 2013 2013, دانلود مستقیم دوبله فارسی انیمیشن من شرور 2, دانلود مستقیم نسخه HD Bluray 1080p دوبله فارسی Despicable Me 2 2013, دانلود نسخه BDRip 1080p دوبله فارسی Despicable Me 2 2013, دانلود نسخه انیمیشن Despicable Me 2 2013 2013, دانلود کارتون من شرور 2 با دوبله فارسی از سرور داخل ایران