بین مطالب وب سایت جستجو کنید

به وبلاگgame sarzamin خوش آمدید.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mahdi
13:14
سه شنبه 28 آذر 1391

 

بدون شک همه ی شما کارتون های جذاب و به یاد ماندنی تام و جری ها همان موش و گربه را دیدید و خاطره های بسیاری با آن دارید. امروز سایت ” بازی های رایگان ” بازی این کارتون بسیار جذاب را در سایت به صورت رایگان قرار داده است. امید است مورد پسند شما عزیزان قرار بگیرد.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

 


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 1288
موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,
mahdi
13:7
سه شنبه 28 آذر 1391

 

جنگ های صلیبی یا همان Stronghold Crusader یکی از پرطرفدارترین بازی هایی است که به سبک استراتژیک ساخته شده که با مراحل مهیج و متنوعی که دارد می تواند شما را چندین ساعت و حتی چندین روز سرگرم کند ! در این سری از بازی قلعه , علاوه بر مراحلی که در نسخه ی معمولی آن دیده می شود چندین مرحله و لرد دیگر اضافه شده که جذابیت بازی را چند برابر می کند. مهم ترین تغییری که در این نسخه از بازی دیده می شود نوار گوچکی که در سمت راست وجود دارد و هر کدام از آن ها جادو های خاصی را به عمل مرسانند. علاوه بر آن سرباز خانه هایی وجود دارد که از اول بازی به صورت رایگان نیرو تولید می کنند.
در حقیقت حجم اصلی این بازی 800 مگابایت است ولی این بار از سایت ” بازی های رایگان ” نسخه ی کاملا کم حجم شده ی آن ( 160 مگابایت ) را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لحظات خوب و خوشی پشت سیستم کامپیوترتان داشته باشید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 1527
mahdi
13:57
دو شنبه 27 آذر 1391

دانلود بازی جذاب و سرگرم کننده Dr.Pills v1.0

 

بدون شک بسیاری از افراد هستند که به پزشکی و لوازم مورد نیاز آن از قبیل دارو علاقه بیش از حدی دارند. در این راستا یکی از شرکت های تولید کننده بازی , بازی Dr.Pills v1.0 را برای علاقه مندان به این سبک تولید و به بازار عرضه کرده است. در جریان بازی چند ویروس بسیار خطرناک وجود دارد که شما باید با دادن قرص به بیماران از پیشرفت آن ها جلوگیری کنید. محیط این بازی بسیار جالب بوده و از افکت های صوتی و گرافیک خوبی نیز برخوردار می باشد. هم اکنون می توانید این بازی زیبا و سرگرم کننده را از سایت ” بازی های رایگان دریافت کرده و لذت ببرید.

دانلود در ادامه مطلب


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 802
موضوعات مرتبط: دانلود بازی , ,

نظر شما درمورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود