بین مطالب وب سایت جستجو کنید

به وبلاگgame sarzamin خوش آمدید.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mahdi
18:49
یک شنبه 29 ارديبهشت 1392

داستان بازی در بیست سال بعد از جنگهای اتمی به وقوع می پیوندد.زمانی که روسیه به علت عوامل شیمیایی و انواع بمب ویران شده است.فضای شهر کاملا فاسد و مخروبه شده و حتی تنفس هم در آن ممکن نیست و ناچارا مردم به کانال ها و ایستگاه مترو پناه آوردند و اکنون زیرزمین ها وتونل ها هستند که ایالتهای روسیه را شکل میدهند. شما در این بازی باید سربازی به نام آرتیوم را کنترل کنید که همراه با دوستان و سربازان دیگر وظیفه آزاد سازی افراد و نجات جان مردم باقیمانده و نیز پاکسازی تونل ها و مترو ها را بر عهده دارد.شما در این مکان تنها نیستید گروه های خرابکار و گروه هایی که نگرش نئونازیسم دارند و موجودات جهش یافته در جای جای تونل ها و مترو ها پراکنده هستند.بین این گروه ها درگیری های زیادی شکل گرفته که با گذشت هر روز به وضع وخیم روسیه می افزاید و کنترل این گروه ها لحظه به لحظه سخت تر و دشوار تر میشود.شما باید در حکومت مطلق این گروه ها و موجودات، اولا زنده بمانید دوما وظیفه ی خود را به درستی انجام دهید.بسیاری از بازیباز ها و منتقدان داستان بازی را بر مبنای کمیک نوشته شده توسط دمیتری گلوخوفسکی (Dmitry Glukhovsky) میدانستند اما اینگونه نشد و سازندگان اعلام کردند که داستان MLL دارای داستانی جداگانه نسبت به کمیک ۲۰۳۴ میباشد.

اما در میان این سیاهی ها رگه های امید نمایان میشوند…یخ های سطح مسکو که اکنون شهری یخ زده است در حال ذوب شدن هستند.شایعاتی مبنی بر نمایان شدن خورشید در جای جای این تونل ها شنیده می شود و شما از معدود افرادی هستید که توانایی نجات مردم از این فلاکت و بدبختی را دارید و نگاه تمامی مردم بی گناه به سمت شما و گروهتان است.پس آماده شوید!مردم روسیه منتظر شما هستند.

METRO: Last Light PC-FLT

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۶٫۴ گیگابایت به پست اضافه شد|

 


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 647
mahdi
13:3
شنبه 28 ارديبهشت 1392

این بازی مسابقه ایی داغ و هیجان انگیز که اقتباس گرفته از نسخه ششم فیلم است برای کنسول های PS3 و Xbox 360 منتشر شود و بازیبازها می توانند نقش کاراکتری خود را بین راننده، تفنگدار، رزم آرا و شیطان صفت انتخاب کنند! وعده وعیدهای بسیار زیادی سازندگان تحویل بازیبازها داده اند. از جمله اینکه بازی دارای بهترین و قدرتمندترین ماشین های موجود در دنیاست و در بهترین لوکشین های دنیا مسابقات صورت می گیرد. این بازی از حالت های تک نفره ، ۲ نفره تیمی (Coop) و حالت چالشی (Challenge) بهره می برد. این بازی در حالی انتشار یافته است که تاریخ انتشار رسمی آن ۵روز دیگر یعنی ۲۲ می بوده و فیم این بازی که Fast & Furious 6 باشد در تاریخ ۶ ژوئن عرضه خواهد شد. برای دانلود بازی می توانید به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

Fast and Furious: Showdown XBOX360-SPARE_REPACK

 

 


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 846
mahdi
1:10
چهار شنبه 25 ارديبهشت 1392

دانلود بازی از لینک مستقیم

F1 2012قسمتی دیگر از سری بازی های محبوب F1 می باشد . از ویژگی های جدید این بازی می توانید به اضافه شدن حالت های (Mode) جدید برای تجربه مسابقات فرمول ۱ اشاره کرد . مپ های جدید به بازی اضافه شده اند که الهام گرفته از تگزاس و آستین کشور آمریکا هستند . در مسابقات قهرمانی سال ۲۰۱۲ دوازده تیم با ۲۴ راننده در بازی ها شرکت دارند که باعث بالارفتن جذابیت بازی می شوند . گرافیک بازی پیشرفته قابل توجهی نسبت به نسخه های قبلی خود داشته است و بدون شک یکی از بهترین شبیه سازهای مسابقات جذاب و محبوب فرمول ۱ در دنیا می باشد که در ادامه می توانید نسخه FLT این بازی را از سایت gamesarzamin1 دریافت نمایید .


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 772
mahdi
15:18
چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392

 

 

 این بازی متفاوت تر از دیگر سبک های مسابقات ماشین سواری است که تابحال تجربه کرده اید. سازنده و ناشر بازی کمپانی بزرگ Codemasters می باشد،گرافیک عالی بازی و القا حس حقیقی و واقعی رانندگی با تمامی ویژگی ها همچون تصادفات، حس سرعت، محیط اطراف و … بازی را هیجان انگیز تر و مهیج تر جلوه می دهد. طراحی های بسیار زیبای خودرو ها در شکل حقیقی خود، و وجود 43 خودرو در مدل های مختلف از ویژگی های منحصر بفرد این بازی است.درجه بندی سنی بازی ERSB می باشد، به عبارتی برای همه سنین مناسب و سرگرم کننده خواهد بود.ویژگی پخش مجدد یا صحنه آهسته آنی ! که بازیکن هر آن که مایلد باشد می تواند 10 ثانیه سپری شده را مجددا به صورت آهسته تماشا کند. اگر قصد رانندگی در شهرهای بزرگ و زیبا مثل سان فرانسیسکو، توکیو و میلان و… را دارید این بازی زیبا را از دست ندهید.


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 3621
mahdi
20:55
جمعه 13 ارديبهشت 1392

دانلود بازی پرندگان خشمگین، جنگ ستارگان (مخصوص کامپیوتر)

Angry Birds Star Wars

 

 

 

بازی پرندگان خشمگین، جنگ ستارگان (Angry Birds Star Wars) جدیدترین نسخه از این بازی محبوب کمپانی Rovio است. داستان بازی هنوز هم پیرامون خوک های بدجنسی است که تخم پرندگان را دزدیده اند. و شما باید با کمک پرندگان خشمگین آنها را پس بگیرید.


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 898
mahdi
22:27
چهار شنبه 21 فروردين 1392

– استودیوی High Moon از اینکه War for Cybertron مشکلاتی داشت نمی ترسد و آن را اعتراف می کند. آن ها به بازی ای که ساختند، افتخار می کنند و در همین حین اشتباهات خود را شناخته اند. با Transformers: Fall of Cybertron آن ها سعی دارند تمام ضعف های پیشین را به نقاط قوتی برای بازی خود تبدیل کنند. این یعنی تنوع بیشتر، دوربین بهتر و مهمات های گوناگون. به همین منظور، امسال در همایش D.I.C.E آن ها بازی خود را به نمایش گذاشتند. هیچ چیزی واژه تنوع را بهتر از تغییر حالت یک هلیکوپتر به یک جت، بیان نمی کند. مرحله بازی را با Vortex پیگیری می کنیم. مأموریت، حمله به یک پل بود که توسط Autobotها اشغال شده است.



| نسخه نهایی و معتبر SKIDROW ، برای اولین بار درمیان وب سایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد |

برای پیشروی سریع در این مرحله، Vortex می تواند سریع به یک جت تبدیل شود و به کمپ دشمنان برسد و در همین حین خیلی سریع به یک هلیکوپتر تبدیل شود تا باران گلوله را بر سر آن ها بریزد. حتی می توانید به حالت Robot Mode هم بروید و با سایر هم تیمی های خود همراه شوید. این مرحله خیلی بزرگ و پر از انفجار بود. همه چیز منفجر می شد و تکه تکه های Autobotها را در آسمان می دیدیم. در مرحله بعد، همه چیز کاملاً فرق می کرد. Jazz که یک Autobot است، در یک موقعیت بد گیر کرده است. اطراف او پر از تک تیراندازهای Decepticon است. محیط پر از برج های بلند است و Jazz باید خیلی سریع بین آن ها با قلابی که دارد، حرکت کند تا مبادا شکار تک تیراندازها شود.

دانلود و ادامه در ادامه مطلب....


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 1121
mahdi
14:9
دو شنبه 19 فروردين 1392

بازی Crysis 3 با گرافیکی دیدنی و فراتر از این نسل بازگشته است ، به گونه ای که خیلی از منتقدین گرافیک این بازی را سرآغاز نسل بعد بازی ها می دانند . نسخه سوم سال ها بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد و حالا شهر نیویورک پس از تخریب، شبیه به جنگل شده و درخت ها و آب تمام آن را پوشانده اند. تبدیل شدن نیویورک به جنگل این امکان را به سازندگان بازی داده است تا با خلق صحنه های زیبا و گرافیکی ، محیط های دیدنی بسازند . داستان بازی بعد از جنگ علیه Ceph که یک انجمن مخرب از Cell Corporation است، اتفاق می افتد. آن ها قصد دارند به یک انرژی نیرومند دست پیدا کنند. بازی از مجسمه آزادی در نیویورک شروع می شود و مایکل سایکس (Michael Sykes) ملقب به Psycho که شخصیت اصلی Crysis: Warhead است هم در بازی حضور دارد.در حقیقت بازی ۲۰ سال بعد از Crysis 2 اتفاق می افتد و شهر تغییرات زیادی داشته است. محله چینی ها پر از درخت هایی است که از تاکسی های زرد نیویورک بیرون زده اند. پروانه های زیبا دور و بر آهن های زنگ زده می چرخند و سبزه تمام خیابان ها را گرفته است. Crytek محیط بازی را زیباترین جنگل بارانی می داند که تا به حال دیده اید و این موضوع تأثیر بسیار زیادی هم بر گیم پلی بازی دارد.

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۹٫۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

|کرک فیکس نهایی بازی با نام Crackfix 2 INTERNAL-RELOADED به پست اضافه شد|

 

پرهیز از حضور در صحنه های اکشن، از المان های مهم این قسمت به حساب می آید. در مود Hunter راه های مختلف نجات پیدا کردن را تجربه خواهید کرد. شاید بتوان معنای جدیدی از Survival را در این حالت تجربه کنید. در این مد دو بازیکن حضور دارند که دارای یک Nanosuit فوق العاده قدرتمند هستند. باید دو اصل را رعایت کنید: مخفی شدن و استفاده از تیر و کمان! در این مد ۱۲ یا ۱۶ نفر دیگر نیز حضور دارند. این تعداد روی کنسول ها و PC متفاوت است! این افراد Troopers نام دارند که از تجهیزات بسیار قوی ای برخوردار هستند و تنها کار آن ها، این است که شما را از پا دربیاورند.

دانلود در ادامه مطلب...

 


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 1094
mahdi
9:27
پنج شنبه 28 دی 1391

نسخه سوم از سری بازی های Assassin’s Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: "شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند.



Assassin’s Creed III-SKIDROW | 16 GB

 

شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD (نه گیگابایت) به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه game sarzamin1 با قیمت ۹۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه gamesarzamin1 زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.




شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند. او بخشی از کمپ را منفجر می کند. در حالیکه خودش روی درختی قرار دارد، می تواند سلاح هایش را پرتاب کند تا بتواند دشمنان را از بین ببرد. در اینجا کانر از Tomahawk خودش استفاده می کند. سازندگان می گویند هنگامی که وقت حمله می رسد، شخصیت بازی دیگر کانر نام ندارد. او در آن لحظه به یک Predator تبدیل می شود. دشمنان دیگری که کانر در طول این بازی باید با آن ها سر و کله بزند، حیوانات وحشی مانند خرس و گرگ هستند که در راه او قرار می گیرند و مبارزه با آن ها بسیار دشوار است.

به طور مثال در مبارزه با گرگ ها، کانر می تواند به دور آن ها بچرخد و در یک لحظه به آن ها حمله کند و آن ها را بکشد. آقای هاچینسون می گوید: "ما می خواستیم که بازیکنان دقیقاً احساس کنند که رو در روی یک طبیعت وحشی قرار گرفته اند. به همین دلیل، زیاد روی انیمیشن ها کار کردیم که بسیار زیبا و نرم به نظر برسند. حیوانات در این بازی رفتارهای متفاوتی دارند. اگر شنیده باشید که آن ها چطور به انسان ها حمله می کنند، در این بازی دقیقاً می بینید که به چه صورت است. Ubisoft Montreal بسیار تلاش کرده که همه چیز در بازی بالانس باشد.


 


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 985

تعداد صفحات : 4


نظر شما درمورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود