بین مطالب وب سایت جستجو کنید

به وبلاگgame sarzamin خوش آمدید.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
mahdi
22:27
چهار شنبه 21 فروردين 1392

– استودیوی High Moon از اینکه War for Cybertron مشکلاتی داشت نمی ترسد و آن را اعتراف می کند. آن ها به بازی ای که ساختند، افتخار می کنند و در همین حین اشتباهات خود را شناخته اند. با Transformers: Fall of Cybertron آن ها سعی دارند تمام ضعف های پیشین را به نقاط قوتی برای بازی خود تبدیل کنند. این یعنی تنوع بیشتر، دوربین بهتر و مهمات های گوناگون. به همین منظور، امسال در همایش D.I.C.E آن ها بازی خود را به نمایش گذاشتند. هیچ چیزی واژه تنوع را بهتر از تغییر حالت یک هلیکوپتر به یک جت، بیان نمی کند. مرحله بازی را با Vortex پیگیری می کنیم. مأموریت، حمله به یک پل بود که توسط Autobotها اشغال شده است.



| نسخه نهایی و معتبر SKIDROW ، برای اولین بار درمیان وب سایت های ایرانی |

| نسخه کم حجم BlackBox به پست افزوده شد |

برای پیشروی سریع در این مرحله، Vortex می تواند سریع به یک جت تبدیل شود و به کمپ دشمنان برسد و در همین حین خیلی سریع به یک هلیکوپتر تبدیل شود تا باران گلوله را بر سر آن ها بریزد. حتی می توانید به حالت Robot Mode هم بروید و با سایر هم تیمی های خود همراه شوید. این مرحله خیلی بزرگ و پر از انفجار بود. همه چیز منفجر می شد و تکه تکه های Autobotها را در آسمان می دیدیم. در مرحله بعد، همه چیز کاملاً فرق می کرد. Jazz که یک Autobot است، در یک موقعیت بد گیر کرده است. اطراف او پر از تک تیراندازهای Decepticon است. محیط پر از برج های بلند است و Jazz باید خیلی سریع بین آن ها با قلابی که دارد، حرکت کند تا مبادا شکار تک تیراندازها شود.

دانلود و ادامه در ادامه مطلب....


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 1121
mahdi
14:9
دو شنبه 19 فروردين 1392

بازی Crysis 3 با گرافیکی دیدنی و فراتر از این نسل بازگشته است ، به گونه ای که خیلی از منتقدین گرافیک این بازی را سرآغاز نسل بعد بازی ها می دانند . نسخه سوم سال ها بعد از وقایع نسخه دوم اتفاق می افتد و حالا شهر نیویورک پس از تخریب، شبیه به جنگل شده و درخت ها و آب تمام آن را پوشانده اند. تبدیل شدن نیویورک به جنگل این امکان را به سازندگان بازی داده است تا با خلق صحنه های زیبا و گرافیکی ، محیط های دیدنی بسازند . داستان بازی بعد از جنگ علیه Ceph که یک انجمن مخرب از Cell Corporation است، اتفاق می افتد. آن ها قصد دارند به یک انرژی نیرومند دست پیدا کنند. بازی از مجسمه آزادی در نیویورک شروع می شود و مایکل سایکس (Michael Sykes) ملقب به Psycho که شخصیت اصلی Crysis: Warhead است هم در بازی حضور دارد.در حقیقت بازی ۲۰ سال بعد از Crysis 2 اتفاق می افتد و شهر تغییرات زیادی داشته است. محله چینی ها پر از درخت هایی است که از تاکسی های زرد نیویورک بیرون زده اند. پروانه های زیبا دور و بر آهن های زنگ زده می چرخند و سبزه تمام خیابان ها را گرفته است. Crytek محیط بازی را زیباترین جنگل بارانی می داند که تا به حال دیده اید و این موضوع تأثیر بسیار زیادی هم بر گیم پلی بازی دارد.

|نسخه فشرده BlackBox با حجم ۹٫۲ گیگابایت به پست اضافه شد|

|کرک فیکس نهایی بازی با نام Crackfix 2 INTERNAL-RELOADED به پست اضافه شد|

 

پرهیز از حضور در صحنه های اکشن، از المان های مهم این قسمت به حساب می آید. در مود Hunter راه های مختلف نجات پیدا کردن را تجربه خواهید کرد. شاید بتوان معنای جدیدی از Survival را در این حالت تجربه کنید. در این مد دو بازیکن حضور دارند که دارای یک Nanosuit فوق العاده قدرتمند هستند. باید دو اصل را رعایت کنید: مخفی شدن و استفاده از تیر و کمان! در این مد ۱۲ یا ۱۶ نفر دیگر نیز حضور دارند. این تعداد روی کنسول ها و PC متفاوت است! این افراد Troopers نام دارند که از تجهیزات بسیار قوی ای برخوردار هستند و تنها کار آن ها، این است که شما را از پا دربیاورند.

دانلود در ادامه مطلب...

 


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 1094
mahdi
9:27
پنج شنبه 28 دی 1391

نسخه سوم از سری بازی های Assassin’s Creed در مورد انقلاب آمریکا و مبارزه آن ها با بریتانیا است.در ACIII در شهرهایی مانند بوستون، نیویورک و فیلادلفیا قرار می گیرید، اما محیط بازی با وجود این شهرها، همچنان وحشی است و از خشونت بالایی برخوردار است. در دموی به نمایش درآمده، بازیکنان کانر را مشاهده می کنند با استفاده از محیط بازی و درختان مختلف و ساختمان ها، مسیرش را طی می کند. آقای الکس هاچینسون (Alex Hutchinson) کارگردان بازی می گوید: "شکل معماها و بالا رفتن از چیزهای مختلف در این بازی متفاوت است. یکی از قسمت های خوب این بازی انیمیشن های کانر است که بسیار زیبا از کار درآمده اند. همچنین شکل بازی به گونه ای است که بازیکنان می توانند معماهای آن را حل کنند، چون المان های آشنایی برای حل کردن آن ها در نظر گرفته شده اند.شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند.



Assassin’s Creed III-SKIDROW | 16 GB

 

شما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD (نه گیگابایت) به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه game sarzamin1 با قیمت ۹۹۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه gamesarzamin1 زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.




شخصیت بازی می تواند از بین درختان عبور کند و یا در بوته ها پنهان شود. او از طبیعت وحشتی ندارد و خودش را بخشی از آن می داند. در یکی از مراحل، کانر به شکلی مخفیانه وارد کمپ نیروهای انگلیسی می شود. او از مسیرهای کوهستانی و آبی، راه خودش را به این کمپ باز می کند و به شکلی حرکت می کند که کسی متوجه او نشود. کانر کمپ را بررسی می کند و چیزی نظرش را جلب می کند. او بخشی از کمپ را منفجر می کند. در حالیکه خودش روی درختی قرار دارد، می تواند سلاح هایش را پرتاب کند تا بتواند دشمنان را از بین ببرد. در اینجا کانر از Tomahawk خودش استفاده می کند. سازندگان می گویند هنگامی که وقت حمله می رسد، شخصیت بازی دیگر کانر نام ندارد. او در آن لحظه به یک Predator تبدیل می شود. دشمنان دیگری که کانر در طول این بازی باید با آن ها سر و کله بزند، حیوانات وحشی مانند خرس و گرگ هستند که در راه او قرار می گیرند و مبارزه با آن ها بسیار دشوار است.

به طور مثال در مبارزه با گرگ ها، کانر می تواند به دور آن ها بچرخد و در یک لحظه به آن ها حمله کند و آن ها را بکشد. آقای هاچینسون می گوید: "ما می خواستیم که بازیکنان دقیقاً احساس کنند که رو در روی یک طبیعت وحشی قرار گرفته اند. به همین دلیل، زیاد روی انیمیشن ها کار کردیم که بسیار زیبا و نرم به نظر برسند. حیوانات در این بازی رفتارهای متفاوتی دارند. اگر شنیده باشید که آن ها چطور به انسان ها حمله می کنند، در این بازی دقیقاً می بینید که به چه صورت است. Ubisoft Montreal بسیار تلاش کرده که همه چیز در بازی بالانس باشد.


 


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 985
mahdi
17:31
جمعه 22 دی 1391

The Amazing Spider-Manیک بازی نام آشنا و اکشن با شخصیت اصلی مردعنکبوتی است که پتانسیل زیادی برای تبدیل شدن به یک بازی عالی را دارد . بازی توسط استودیوی Beenox ساخته شده است . بازی Open-World می باشد و دارای محیط های سربسته و داخلی هم هست. در این بازی شخصیت مرد عنکبوتی از قدرت جدیدی به نام Web Rush بهره می برد که این اجازه را به بازیکنان می دهد تا بتوانند دشمنانشان را به صورت مخفی-کارانه از بین ببرند. در این بازی می توانید با دشمنان زیادی مبارزه کنید و همانند بازی Arkham City ضربه های مختلفی را اجرا کنید و حتی از حمله آن ها نیز جاخالی دهید.اگر در دفاع کردن از خود اشتباه کنید، مرد عنکبوتی صدمه می بیند و لباسش رفته رفته از بین می رود. در این بازی می توانید پیتر پارکر (Peter Parker) را نیز مشاهده کنید و حتی از او در صحنه های اکشن استفاده کنید. روند The Amazing Spider-Man از این قرار است که اتفاقات بازی بعد از وقایع فیلم جدید مرد عنکبوتی رخ می دهند و داستان آن توسط سیموس فاهی (Seamus Fahey) که نویسنده Battlestar Galactica بوده، نوشته شده است. تا این لحظه اطلاعات زیادی درباره شخصیت بازی ارائه نشده و هنوز بسیاری از المان های داستانی بازی نامشخص مانده اند. بیشتر کسانی که بازی را مشاهده کردند، از حالت Open-World بازی هیجان زده شده بودند.

|نسخه نهایی SKIDROW بازی، برای اولین بار میان وبسایت های ایرانی|

 

 

ما می توانید این بازی زیبا را در دو DVD به صورت اوریجینال و بسته بندی شکیل از فروشگاه game sarzamin با قیمت ۴۵۰۰ تومان سفارش دهید و در درب منزل یا محل کار خود تحویل بگیرید.

بازی های عرضه شده در سایت و فروشگاه gamesarzamin1 زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و دارای مجوز از وزارت ارشاد و فرهنگ اسلامی می باشند.




بازی در نیویورک اتفاق می افتد و در طول بازی می توانید Time Square را مشاهده کنید که قبلاً مانند آن را در بازی Prototype دیده بودید. برخی از محیط های بازی به بازی Prototype شباهت دارند. دوربین جدیدی برای بازی طراحی شده که در سمت راست و بالای مرد عنکبوتی قرار می گیرد و حرکات او را به شکل بسیار خوبی به نمایش درمی آورد. همان طور که گفتیم، قابلیت Web Rush قدرت جدیدی است که استودیوی Beenox به بازی اضافه کرده است. با استفاده از این قدرت مرد عنکبوتی می تواند به آرامی حرکت کند و کارهای بی سر و صدای زیادی انجام دهد.

دانلود در ادامه مطلب


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 926
mahdi
12:30
جمعه 22 دی 1391

 

 

مشخصات تریلر دوبله شده از بازی :
|میکس و صداگذاری تریلر : فرشاد شمسی خانی|
| کاری از تیم دوبله میهن دانلود ( استودیو رسانه افزار مهر ) رسانه|
مدیر دوبلاژ : مجتبی ایزدی

گروه دوبلاژ :
مجتبی ایزدی
مریم علیزاده
علی سهیلی
سید محمد صالح هاشمی
مسعود ایزدی
علی باقری

|نسخه ی SKIDROW به پست اضافه شد|
|فیکس کرک به پست اضافه شد |
|آپدیت شماره اول و دوم بازی اضافه شد |
|آپدیت شماره سوم بازی در تاریخ10 ژانویه 2013 اضافه شد |


با توجه به جدیدترین نشانه های موجود ،Treyarch در زیر فشار زیاد و در کانون توجه قرار گرفته.این استدیو ریسک های بزرگی را انجام داده که می تواند باعث شکست و یا یک فروش بی سابقه برای سری Call Of Duty شود چرا که این بازی بزرگترین فرانچایز در صنعت بازیهای ویدئویی است که سالانه بیشترین فروش را به خود اختصاص می دهد.هر COD جدید رکوردهای فروش بازیها در سال را می شکندLamia گفت:"آنچه ما در اینجا ساخته ایم بهترین راز نگه داشته شده در بازیهای رایانه ای است ، زیرا من فکر نمی کنم که آن چیزی بوده باشد که هرکسی انتظار دیدن آن را داشت.ما متوجه شدیم که با داستانی که برای بازی اول ساختیم تنها یک مورد سطحی ایجاد کردیم.ما می خواستیم سبک کار خود را با داستانهای تاریخی به مرحله بعدی کار ببریم."شما توانایی ان را دارید که بازی را به عنوان فرمانده به پایان برسانید .یا نقش یک تیرانداز را داشته باشید که روی زمین دراز کشیده و منتظر است یا یک هواپیمای بدون سرنشین 4 rotor را هدایت کنید و از بالای سر دشمنان را از پای در بیاورید همچنین سوار بر روباتهای بزرگ شده .نبردها به صورت real-time است و گیم پلی نیز روان هست.قابلیت سویچ کردن و تعویض هم در بازی است شما میتوانید سربازی را انتخاب کنید که وسط خط اتش است و با سرباز دیگر از سوی دیگر به دشمن حمله کرده .قدرت ان را دارید که به عنوان فرمانده دستور حمله هوایی و پرتاب بمب را دهید و با هواپیماهای بدون سرنشین تماس گرفته و تعادل را بین نیروهای خود برقرار سازید.اهداف تهاجمی، چالش های دشواری را حتی برای یک تیم با تجربه رقم می زند که چنین موقعیت هایی را فقط یک سازنده ی بازی Call of Duty برایتان رقم میزند. هر شماره ی جدیدی از بازی که منتشر میشود با آزمون پیشی گرفتن از شماره ی قبلی خود مواجه می شود و شرکت Treyarch نیز مطمئناً به دنبال چنین چیزی می باشد. از همان لحظه ی اولی که من دمو را مشاهده کردم، اهداف Treyarch مشخص بودند: آن ها در حال بالا بردن تنش در بازی هستند. اولین صحنه ای که من از بازی Black Ops 2 در حین نبرد دیدم یک ماشین زره ای بود که رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا را اسکورت می کرد. کاروان موتوری همراه آنان زیر فشار سنگینی وارد لُس آنجلس شدند. به سمت مرکز شهر که نگاه کردم، آسمان پوشیده از هواپیماهای بی سرنشین آمریکایی بود که حملات سایبریشان متوجه ما شده بود
 


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 1104
mahdi
16:26
چهار شنبه 6 دی 1391

دانلود رایگان نسخه کامل بازی Crysis 2

 

 

دانلود در پارت هایی با حجم یک گیگ از سرور های قدرتمند game sarzamin
نسخه اصلی و کامل بازی Crysis 2 اضافه شد

 

نام بازی: Crysis 2
پلتفورم : pc
ژانر:اول شخص تیرانادازی
موعد انتشار: March25,2011
نوع فایل : دی وی دی کامل
زبان: Russian, English, Spanish, Italian, German, French
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
موتور گرافیکی: CryEngine 3
حمایت توسط : Crytek Studios
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

نمیدونم شما هم مثل من با دیدن عنوان مطلب شوکه شدید یا نه اما متاسفانه باید خدمت تمامی متعصبین کرایسیس عرض کنم که دیروز نسخه غیر قانونی این بازی توسط هکر ها در سایت های مختلف برای دانلود قرار داده شده است. کرایتک سازنده بازی در کمال ناباوری و اندوه چیزی برای گفتن نداشت جز اینکه الکترونیک آرتز اعلام کرد که این نسخه دزدی کامل نمیباشد.اینجا بود که چند منبع معتبر بازی اعلام کردند نه تنها بازی سالم میباشد بلکه مد مولتی آن نیز فعال میباشد.این بازی قرار بود حدود 30 روز دیگر منتشر شود که با این حرکت قطعا کرایتک ضرر بسیاری خواهد کرد.بله...شما با شاهکار اول شخص سال 2011 و به رو هستید که در ادامه به نقد و بررسی کوتاهی از بازی میردازم .داستان بازی Crysis 2 :اتفاقاتی که در بازی می افتد ادامه جریان های نسخه اول بازی میباشد که حدود سه سال بعد از نسخه اول میباشد. بیشتر مکان های معروف جهان توسط عوامل خارجی فضایی تخریب شده است.مکان هایی مثل :لندن - توکیو - پاریس و ... .!!!! فضای خفقان و مرگ همه جا را فراگرفته است.شرایط سختی میباشد. از هر سو شهر ها در محاصره هستند.حملات از رمین و آسمان رخ میدهد....!!! جالب است بدانید این بازی یعنی Crysis 2 نسبت به نسخه اول حرف های زیادتری برای گفتن دارد.حرف هایی از جنس مفهوم و معنا ..!!! بازی در قالب اکشن اول شخص میباشد . این را هم بدانید که نسخه اول بازی به هیچ عنوان با این نسخه در ارتباط نمیباشد.و این یعنی اینکه اگر نسخه اول آن را بازی نکرده اید دلیلی ندارد که این نسخه را بازی نکنید.!!! بازی ترسناک نمیباشد اما طرف های مقابل شما گاهی به صورت های خیلی ظالم در مقابل شما ظاهر میشوند و قد علم میکنند!!! بازی کرایسیس 2 از موتور گرافیکی CryEngine 3 استفاده میکند.این یعنی این که نمیتوان هیچ گونه انتقادی را از گرافیک حرفه ای آن گرفت.انصافا یکی از بهترین گرافیک های حرفه ای را در بین بازی های رایانه ای دارد و خواهد داشت.پیدا شدن رقیب برای این گرافیک خیلی سخت میباشد. Crysis 2 نیز مانند خیلی از بازی های جدید گیمر را محدود نمیکند.این بدین معنا میباشد مه شما در بازی آزادانه میتوانید تصمیم بگیرید. کارگردان این بازی در مصاحبه ای اعلام کردند که هوش مصنوعی این بازی شما را به حیرت وا میدارد. الحق و انصاف که درست گفته است و بی اغراق !!!! این کرایسیس 2 میباشد که گامی بلند در صنعت بازیهای رایانه ای برداشته است.برای اجرای این بازی شما باید یک رایانه ی نسبتا قوث ای داشته باشید.به طوری که بعضی از منتقدان به شوخی گفته اند برای نمایش گرافیک حقیقی این بازی باید یک ابر رایانه داشته باشید.در کل شما با یک شاهکار دیگر از بازی های سال 2011 هستید....

دانلود بازی Crysis 2 به همراه تعدادی عکس از محیط بازی و مشخصات سیستمی در ادامه مطلب....


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 1009
mahdi
15:29
سه شنبه 5 دی 1391

دانلود بازی شاهزاده ایرانی Prince of Persia 5:The Forgotten Sands



Prince of Persia 5: The Forgotten Sands جدید ترین نسخه بازی پر طرفدار شاهزاده ایرانی می باشد که به تازگی منتشر شده است. در نسخه جدید بازی شاهزاده ایرانی کمپانی Ubisoft داستان این نسخه را بین نسخه یک و دو قرار داده در واقع بین نسخه های Prince of Persia 2 : Warrior Within و Prince of Persia 1: The Sands of Time که قرار است اتفاقات 7 سال بین این دو نسخه در نسخه جدید مشاهده شود. شما در این بازی نقش پرنس را ایفا می کنید که دارای ویژگی های منحصر به فرد خود است. در واقع کاراکتر پرنس دارای نیروهای ماورا الطبیه بوده که می تواند عناصر مختلف طبیعت را در اختیار بگیرد و از آنها در هنگام مواجه با دشمنان استفاده کند. همچنین شخصیت پرنس دارای ویژگی های بسیار جالبی در هنگام مبارزه کردن است قابلیت انجام حرکات اکروباتیک در هنگام مبازره, پرش های بسیار بلند, بالا رفتن از ستون ها, مبارزه با چند نفر در یک لحظه و … این ها قابلیت هایی است که سبب شده تا کاراکتر پرنس در شاهزاده ایرانی محبوب گردد و سبب شود تا بسیاری از گیمرها به سمت این بازی کشیده شوند.

داستان بازی بین شن های زمان و در قلمرو جنگجویان اتفاق می افتد یعنی پس از وقایع شهر Azad پدر شاهزاده او را به شهر برادر بزرگش که مالک نام دارد میفرستد تا حکومت را از برادرش یاد بگیرد. اما وقتی شاهزاده به شهر میرسد که دشمنان مالک برای بدست آوردن گنج های شهر به آنجا حمله میکنند. سرانجام برادرش را پیدا میکند و با هم به غار سلیمان میروند. مالک میگوید که اگر ارتش سلیمان را آزاد کند میتواند آنها را شکست دهد. شاهزاده سعی میکند جلوی او را بگیرد اما مالک این کار را میکند. با آزاد شدن آن ارتش وحشتناک هر کسی را که در شهر بود به مجسمه شنی تبدیل میکند و فقط شاهزاده و مالک که توعی مدال به آنها رسیده بود جان سالم به در میبرند و از هم جدا میشوند. شاهزاده در محل مرموزی دختری به نام Razia را میبیند. Razia به او میگوید که اگر مدال ها را به هم بچسباند، راتاش (فرمانده ارتش شیطانی) و تمام ارتش از بین میروند. شاهزاده هم به دنبال مالک میگردد ولی وقتی او را پیدا میکند مالک حرف او را باور نمیکند و میگوید که خودش میخواهد تا آن اهریمن را نابود کند و او را ترک میکند. ولی وقتی با راتاش رو به رو میشود، راتاش او را طلسم میکند و مالک به موجودی قدرتمند تر از راتاش تبدیل شده و دشمن شاهزاده میشود. شاهزاده هم دودل میماند که آیا باید برادر خود را بکشد یا نه …

تیم ایرانیان دانلود با افتخار این بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز را برای شما کاربران محترم تهیه نموده و آنرا با لینک اختصاصی مستقیم در اختیار شما قرار داده است.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7
CPU: Intel Core 2 Duo 1.8 GHZ or AMD Athlon X2 64 2.4GHZ
RAM: 1.5 GB for XP, 2 GB for Vista and 7
HDD: 8 GB free disk space
Graphics Cards: nVIDIA GeForce 6800 or ATI RADEON X1600
Graphics Memory: 256 MB Graphics Memory with shader 3.0 or higher
Sound Card: DirectX 9 Compatible
DirectX: Version 9.0c

دانلود در ادامه مطلب 

 


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 960
mahdi
13:7
سه شنبه 28 آذر 1391

 

جنگ های صلیبی یا همان Stronghold Crusader یکی از پرطرفدارترین بازی هایی است که به سبک استراتژیک ساخته شده که با مراحل مهیج و متنوعی که دارد می تواند شما را چندین ساعت و حتی چندین روز سرگرم کند ! در این سری از بازی قلعه , علاوه بر مراحلی که در نسخه ی معمولی آن دیده می شود چندین مرحله و لرد دیگر اضافه شده که جذابیت بازی را چند برابر می کند. مهم ترین تغییری که در این نسخه از بازی دیده می شود نوار گوچکی که در سمت راست وجود دارد و هر کدام از آن ها جادو های خاصی را به عمل مرسانند. علاوه بر آن سرباز خانه هایی وجود دارد که از اول بازی به صورت رایگان نیرو تولید می کنند.
در حقیقت حجم اصلی این بازی 800 مگابایت است ولی این بار از سایت ” بازی های رایگان ” نسخه ی کاملا کم حجم شده ی آن ( 160 مگابایت ) را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. امید است با دریافت و استفاده از این بازی لحظات خوب و خوشی پشت سیستم کامپیوترتان داشته باشید.

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.


Top Blog
وبلاگ برتر در تاپ بلاگر

تعداد بازدید از این مطلب: 1539

تعداد صفحات : 2
صفحه قبل 1 2 صفحه بعد


نظر شما درمورد وبلاگ چیست؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود